ניהול ופיקוח פרויקטים בריבודים ואחזקת כבישים

ניהול ופיקוח עבודות ריבודים ואחזקת כבישים

הכבישים בארץ הינם כבישים עירוניים ובין-עירוניים, מדי יום הכבישים עומדים בעומסים משמעותיים עקב תנועת מאות אלפי כלי רכב מכל הסוגים. גם מזג האוויר משפיע על מצבו של הכביש ועל כן, נדרשת תחזוקה נאותה לכל הכבישים. לחצו למידע מעמיק: תחזוקה כבישים בישראל

ריבוד בתערובות אספלטיות חמות ותחזוקת מיסעות אספלטיות

ריבוד בתערובות אספלטיות חמות ותחזוקת מיסעות אספלטיות הן שתי פעולות הכרחיות אשר נדרשות לבצע בתחזוקת הכבישים.

ריבוד הוא פרויקט של חידוש שכבות האספלט בכביש ונכלל בו שלבים הבאים:

  1. קרצוף אספלט ישן
  2. פיזור אספלט חדש
  3. הידוק אספלט חדש
ניהול ופיקוח עבודות ריבודים בתערובות אספלטיות חמות

ביצוע עבודות תחזוקת מיסעות אספלטיות בכבישים הם חלק מעבודות תחזוקה ושדרוג כבישים קיימים והם כוללות את העבודות הבאות:

  1. טיפול בסדקים
  2. יישום הטלאות
  3. סתימת בורות
  4. יישום דייס ביטומני וכו'
ניהול ופיקוח בעבודות תחזוקת מיסעות אספלטיות-יישום הטלאות

עבודות אחזקת כבישים

עבודות אחזקת כבישים כוללות בין היתר עבודות החלפה/התקנה של מעקות בטיחות, החלפה/התקנת שלטים ותמרורים, עבודות סימוני כבישים, התקנת מחזירי אור, השלמת שוליים, ניקיון כבישים, גינון וכו'.

היוזמה לפרויקטים של סלילה, שדרוג או אחזקת כבישים מגיעה מחברות ממשלתיות שבתחום סמכותן הכבישים הבין-עירוניים, או מהרשויות המקומיות, שבתחום סמכותן הכבישים המקומיים.

שלבי הביצוע של הפרויקטים הם פעולות מורכבות הדורשות תהליכי ניהול ופיקוח בידע מקצועי רב והיכרות מעמיקה עם תקנות ומפרטים. לחברתנו יש יכולת להשתלב בשלבי הפרויקט השונים כדי לבצע ניהול ופיקוח החל משלב יוזמת הפרויקט ועד שלב מסירת הפרויקט למזמין.

חברת אבידן הנדסה בע"מ מעניקה ללקוחותיה שירותי ניהול ופיקוח פרויקטים ריבודים ואחזקת כבישים, הכולל בין היתר ניהול ופיקוח עבודות אספלט, קרצוף וריבוד, ביצוע הטלאות, התקנת מעקות בטיחות, השלמת שוליים, עבודות סימוני כבישים וכו'. ניהול ופיקוח פרויקטים הם אמצעי המשמש את הלקוח לוודא את תקינות תהליך יישום עבודות ואיכותן.

צוות אנשי המקצוע  שלנו, הכולל מהנדסים והנדסאים אזרחיים המתמחים גם כן בשירותי בקרת איכות והבטחת איכות באחזקת כבישים, בקרת והבטחת איכות לסלילה ופיתוח. הניסיון המעשי והרחב שלנו בתחום זה מאפשר לפקח על התפקוד הנכון של הפרויקט ולעקוב אחרי כל שלב בביצוע הפרויקט. עבודתנו כוללת נוכחות יומיומית באתרי הבניה, פעולה הנדרשת לביצוע עבודות על פי נהלים ומפרטים רלוונטיים, ותיאום בין כל גורמי העבודה בשטח.

לחצו למידע מעמיק : הבטחת איכות אחזקת כבישים

ניהול ופיקוח פרויקטים באחזקת כבישים-איטום סדקים
ניהול ופיקוח פרויקטים באחזקת כבישים-סתימת בורות